Autor Wątek: Ćwiczenia dla leniwych  (Przeczytany 14593 razy)

Offline sopsior22tv

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Ćwiczenia dla leniwych
« dnia: Grudzień 09, 2016, 11:33:52 »
Jako że jestem cholernym leniwcem i mam świadomość tego, że mimo tych zbędnych paru kilogramów nie jestem w stanie zmobilizować się do ćwiczenia 1-1,5h dziennie może znacie jakieś ćwiczenia, które nie są AŻ tak czasochłonne i osoba zapracowana, bądź leniwa tak jak ja z chęcia by je wykonywała.. zaznaczę jeszcze tylko na koniec, że nie lubię biegać!

Offline Abra

  • mama raczkująca
  • **
  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2017, 09:32:10 »
A wiesz, że istnieje opcja Body Sense? Można tam mieć indywidualne ćwiczenia z trenerem. To Cię na pewno zmotywuje do pracy. Serio :)

Offline Kamila22

  • mama nowicjuszka
  • *
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2017, 09:02:30 »
Poszukaj informacji w sieci, jest wiele metod ćwiczeń polecam Ci portal http://www.superfigura.com.pl

Offline tancerka

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2017, 03:56:40 »
Najlepsze ćwiczenia to takie, które mijają w mgnieniu oka! Ja mam tak z tańcem.
tango od podstaw Kraków   http://conexion-tango.pl/

Offline malakubik

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2017, 11:30:58 »
W necie znajdziesz sporo filmików z ćwiczeniami, które nie zajmują tyle czasu. Są serie po 45 minut, ale są i takie po 15. Wiadomo, różnią się intensywnością oraz efektywnością. Ale wiadomo, lepiej nawet te 15 czy 20 minut aktywnie niż na kanapie przed telewizorem :)

Offline kwiatek77

  • mama raczkująca
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tekstu generalnie puki co nie mam, ale będzie!
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2017, 01:17:46 »
Dla tych leniwych to są zajęcia np. w http://saturn-fitness.pl/ Motywują do działania i zawsze jest mobilizacja, żeby wyjść z domu na daną godzinę. Opcja lepsza niż ćwiczenie samemu w domu.
Tu gdzie jestem, nie trzeba sie podpisywać

Offline minionka

  • mama wtajemniczona
  • **
  • Wiadomości: 202
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 21, 2017, 09:55:02 »
Ja ostatnio bardzo często chodzę na zajęcia fitness. To nawet zaczęło sprawiać mi radość.

Offline oda

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 06, 2017, 12:37:34 »
zacznij biegać:)

Offline kobieta0592

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 28, 2017, 07:58:18 »
Chyba ciężko znaleźć ćwiczenia dla leniwych, ponieważ zawsze coś trzeba robić :) jedynie można robić, ćwiczenia mniej wysiłkowe :) ale czy to daje jakiekolwiek efekty?? Tego sama nie wiem :)
Jednak ja znalazłam lepszy sposób na to by moje ciało wyglądało pięknie, zdrowo i abym ja czuła się również dobrze :) nie wiem czy ktoś z Was słyszał o masażerach do ciała :) super sprawa naprawdę :) polecam Wam, bo mi ogromnie takie masaże pomogły a przy okazji nie muszę co jakiś czas sporo pieniędzy wydać na masaż :) a masażery można zakupić tutaj https://kredos.pl/masaz

Offline gryczan

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 06, 2017, 01:51:53 »
Ja kiedyś byłam królową lenistwa, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez chociaż godzinki ćwiczeń dziennie ;) Bieganie to nie najlepsza propozycja dla początkującej osoby, można się szybko zniechęcić. Polecam wypróbować na początek zestawy ćwiczeń dla zapracowanych, one są krótkie, zwięzłe, nie mają tysiąca powtórzeń ani serii, a są równie dynamiczne.

Offline filemonek

  • mama raczkująca
  • **
  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 30, 2017, 11:22:02 »
ćwiczenia przezde wszystkim pobudzają naszą przemianę materii. przy kuracji dicopeg 10g stwierdzilam ze popracuje dodatkowo nad jelitami wlasnie przez nordic walking i naprawde po jakichs 2 tygodniach zauwazylam ogromna zmiane! lepiej sie czulam jakos tak lzej, ale i waga zjechala o 1,5kg po 2 tygodniach!

Offline Esneesul

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 04, 2017, 10:21:37 »
Nie ma ćwiczeń dla leniwych, trzeba pracować na swój rozwój! :D

Offline Samuela85

  • mama ostro zakręcona
  • **
  • Wiadomości: 315
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:08:55 »
hehe no dobre to jest  - ćwiczenia dla leniwych :D :D Faktycznie chyba takiego zestawu jeszcze niw wymyślono. Ale tak serio to wiem, że cięzko się zmobilizować. Dzieci, praca, życie - a na ćwiczenia brak czasu. Ja dla lepszego efektu ćwiczeń zażywam  suple (https://www.trec.pl/ashwagandha-800.html ) bo wiem, że czas, który moge poświecić na ćwiczenia nie wystarczy do osiągnięcia celu. Trzeba sobie jakoś pomóc :)

Offline Wiliki

  • mama ostro zakręcona
  • **
  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 11, 2018, 03:54:19 »
Dużo fajnych pomysłów znajdziesz pod adresem http://e-zdrowie-info.pl/ Choć ruch służy naszemu zdrowiu, wiele osób unika go, tłumacząc się brakiem sił lub czasu. Ćwiczenia dla leniwych nie wymagają robienia żadnych przysiadów, skłonów, wymachów nóg i ramion. Wystarczy kilka razy dziennie, przez ok. 6 sekund jak najmocniej napinać mięśnie. Można to robić dosłownie wszędzie, przygotowując obiad, siedząc przy biurku, oglądając telewizję, a nawet leżąc w łóżku.

Offline sarraa

  • mama świeżynka
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: Ćwiczenia dla leniwych
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 16, 2018, 07:27:39 »
półtorej godziny to dość sporo. Lepiej robić je po 3 razy tygodniowo max 30 minut :) Najważniejsza jest regularność, a pół godziny jest naprawdę optymalne. Lepiej znaleźć motywację do ćwiczeń http://fitnfreshblog.com/pl/porady/jak-znalezc-motywacje-do-cwiczen/